sâmbătă, 1 august 2009

United by Hate Divided by Truth


 Asta sa fie credinta ?! asta sa fie ce ne trebuie ?! sa ne inchinam in genunchi cerand indurare !? oare sunt adevarate scripturile interzise? oare sunt reale, oare oamenii de atunci au vrut sa supuna omul si singura optiune a fost credinta ?

Se poate sa fie totul o fir de praf in desert ?! 

"Daramati acest templu si in trei zile voi cladi un altul!" a spus Iisus din Nazaret acum 2000 de ani ... Se pare ca a cladit templul dar doar pentru moment, pentru ca ne-am intors intr-un Vechi Testament in Sodoma si Gomorra la patrat.

Sa ne asteptam sa ploaie cu pucioasa si foc din cer?! Astept cu interes... sa se termine cu atata ignoranta.

M-am plictisit sa intorc capul la fiecare lucru murdar care-l vad, m-am saturat sa scuip si sa merg mai departe plin de dezgust.

Am incercat sa scriu acest post de 4 ori nu mi-a iesit ce am vrut din el, dar se pare ca inca nu mi-am revenit !

2 comentarii: