luni, 24 august 2009

Un fuck buddy sau doi ?!

Pentru cei care nu recunosc termenul, ce e un fuck buddie ? Conform UrbanDic un fuck buddie este “Term used for sexual partners that regularly engage in sexual activities with each other, but do not share the usual emotional attachment of a standard boyfriend/girlfriend relationship” mai pe scurt un cuplu care si-o trag dar nu sunt un cuplu!

Cand vrei o relatie cu o persoana, faci tot ce-ti sta in putinta sa fii cu acea persoana si nimic nu-ti sta in cale, dar ce se intampla cand vrei sa fie doar un fuck buddie ?! iti dai interesul sa-l atragi in capcana asta ?! O sa fiu probabil contrazis … ca nu e o capcana e un lucru bun pentru ambele parti, dar intrebarea mea e cat poti sa tii o astfel de relatie chimica departe de sentimente ?! cat crezi tu ca poti sa tii la departarea sentimentelor pe care orice om si le face in urma unui/mai multor contact/e sexual/e ?

Ce faci cand vrei sa fie doar un fuckbuddie ?! cum ii spui unei femei ca vrei sa faci sex cu ea ?! am citit pe net … ca vezi Doamne asa ceva nu se spune … atunci spuneti-mi cum faci diferenta dimineatsa dintre relatie si sex ?! care-s primele cuvinte dimineatsa ?! cum te comporti dupa fara sa-ti arunce cu ce apuca dupa tine ?! pentru mine ramane o dilema, pentru ca nu am avut norocul sa am o relatie de genul asta …

Oare exista o relatie de tip fuck buddie perfecta ?!

Un comentariu:

  1. nu fi asa sigur k ar fi un noroc...dekt dk ur buddy is a frustrating brainless piece of shit..shi atunci clar nu poti sa ai o relatie normala cu ea....:*

    RăspundețiȘtergere