joi, 30 iulie 2009

Far away


Departe de lumea dezlantuita e o minte care se gandeste in viitor care se gandeste la ce o sa fie ... poate viitorul e doar un simplu maine ... poate viitorul nu exista ... sau poate nimic, vid totul poate fi nimic ....

De ce atunci cand te gandesti la viitor trebuie neaparat sa te gandesti la familie, copii, nevasta/sot ... concubin/a sau cum vrei sa ii spui de ce trebuie intotdeauna sa te gandesti la altii, nu potem fi egoisti ?

Egocentrismul in ziua de azi poate fi o calitate, poate fi ...


poate... poate... poate ... poate ma dispera atatia poate ....
Posibilitati multiple intro lumina obscura la nivelul omului se par a fi exact ceea ce-l diferentiaza de om de animal ... "liberul arbitru" "free will" de ce a trebuit mereu sa facem diferentierea dintre bine si rau ... de ce a trebuit sa existe un bine si un rau ...
Poate notiunea de bine si rau e atat de abstracta incat mintea mea limitata si prost crescuta nici macar nu poate sa o conceapa, sa o limiteze, sa o aduca in anumite standarde de perceptie....

Astept cu interes urmatoarea zi poate asa o sa vad in viitor ...

Viitorul ... o alta notiune abstracta etichetata ca ceva de care suntem inca lipiti. O replica comuna oricarui parinte al unui copil nascut inainte de anii '89 "invata ca altfel nu o sa ajungi mare in viitor" ... oare mai are rost ?!

5 comentarii:

  1. Eu visez la un egocentrism in doi pt toata lumea...asta se poate, e bine pt acel "noi",nu face nici rau la nimeni si da senzatia de prezent mereu...si are si rost daca stii si de la cine sa inveti notiunea de "noi" ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. bleah ... de ce "noi" de ce nu "eu" de ce nu "tu" eu cred totusi ca e mai bine cand esti egoist si-ti vezi interesul propriu... pentru ca un simplu "eu" aduce mai putine cheltuieli decat un "noi" ....

    RăspundețiȘtergere
  3. "noi" pt ca trebuie sa imparti, si bune, si rele...si oricum, cand le imparti pe alea rele ajungem la definitia ta de egoism...cand ti se impart lucruri bune si esti martor cand se intampla, parca are alt farmec totul...nush,parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce tre sa fie bine si de ce trebuie sa fie rau ... ce inseamna bine ce inseamna rau ... poate ce e bine pentru tine sigur nu e bine pentru "noi" si ce e bine pentru "noi" nu e bine pentru tine... atunci de ce atatea posibilitati inutile cand poate exista doar un simplu "eu"

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce bine de ce rau?
    la inceput a fost doar bine si rau e din cauza noastra...a ta a mea a tuturor

    RăspundețiȘtergere