duminică, 2 august 2009

Full-moon addicted


Am fost intrebat daca sunt in zodia "rac" ca numai cei nascuti in aceasta zodie au probleme cu somnul in perioada cand e luna plina, tatal meu e nascut in zodia racilor si doarme de rupe patul sub el.

Stau si ma uit la o luna perfect rotunda si ma intreb cum o fi pe partea celalta?! e intuneric ? e cald, e frig ?! 

In sfarsit liniste e ora 03:00 nu se aud decat niste masini in departare, acum e liniste ... se aud copacii cum vorbesc intre ei si totul e perfect, lumina reflectata de luna este atat de puternica incat ai putea vedea un peste cum trece pe langa tine si incearca sa te muste de deget crezand ca un strop de macare... 

Stai ... o umbra se arata din intuneric... poate sa fie el ? omul umbrii ... omul care nu te lasa sa visezi sa fie el.. omul care iti reteaza sperantele ... nu ... nu ... nuuuu.... ca un copil care niciodata nu a avut un cosmar, te trezesti vezi ca e bine si nu era decat o pisica alba, dar capul tau atat de anxios si plin de hibe gandeste foarte trist.

2 comentarii:

  1. am auzit si versiunea asta cu zodiile si luna plina dar am vazut un reportaj in legatura cu luna plina si cik e doar vorba ca oamenii in general cand e luna plina sunt plini de energie iar altii devin foarte agresivi
    stiu ca tu ai o problema cu luna plina....ma intreb oare ar trebui sa imi fie frica de tine cand e luna plina?

    RăspundețiȘtergere
  2. ai grija ca nu stiu in ce ma pot transforma ! :-)

    RăspundețiȘtergere