duminică, 26 iulie 2009

first start

Am creierul plin de fum sunt prins in abis la colt si incerc totusi sa vad daca mai sunt multi ca mine...

Am incercat sa ma las de tigari, am incercat.... o sa incerc si maine ... sau nu o sa incerc poate de vineri, poate maine o sa fie mai bine, sigur ... hai sa muncim o sa fie mai bine sigur, sper !

Stau ascuns la limita abisului la sfarsitul constiintei, si cum spune un nimeni altu, sunt ghinionist dar am 3L de Noroc !


Incerc sa respect dar nu pot, as vrea sa gasesc ceva in care sa pot crede in ceva in care as putea vedea viitorul, in ceva ce ma depaseste pe mine ca persoana, dar in momentul de fata nu ma poate scoate nimeni din transa decat eu. E ciudat cum te gasesti intr-o situatie din asta limitat si neputioncios, speri sa poata interveni cineva poate o persoana divina de la care mereu ceri sau astepti cate ceva dar niciodata nu ai primit sau ma rog nu ai simtit ca ai primit ceva sau poate ceri ajuntorul unui prieten care de prieten ce-ti este te ajuta cu un sfat bun sau rau ... chiar nu mai are importanta.

2 comentarii:

  1. Esti profund. Imi place ca mai exista totusi persoane care mai gandesc si mai filozofeaza despre viatza in general, ca in ziua de azi..cam lipsa. Ai sa vezi cum gasesti si persoana aia pe care sa o divinizezi ;) Capul sus!!

    RăspundețiȘtergere
  2. totzi asteptam sa intervina persoana aia divina de la care asteptam ceva bun...si nu apare sau apare mult prea tarziu

    apropo imi place descrierea tah :)

    RăspundețiȘtergere